جراحي بيماري هاي نشيمنگاهي را فراموش كنيد! ليزر بهترين جايگزين براي جراحي

۲۴ بازديد

احتمالاً شما نيز از دسته افرادي هستيد، كه تا به حال ناراحتي و مشكلات نشيمنگاهي را تجربه نموده ايد. در عصر حاضر بيماري هاي نشيمنگاهي  شيوع و گسترش بالايي پيدا كرده اند كه البته با روش هاي زندگي مدرن امروز دور از انتظار نيست.

به طور كلي مي توان گفت سر منشا بيماريهاي نشيمنگاهي، مشكلات گوارشي است كه اين خود از رژيم غذايي و سبك زندگي نادرست نشات مي گيرد.

اما با وجود تمامي اين تذكر ها در رابطه با سبك زندگي صحيح، امروزه قشر وسيعي از جامعه درگير اين بيماريها شده اند، و البته در كنار مشكلات مربوط به بيماري در انتخاب روش درمان صحيح نيز درگيري ذهني دارند. بيماريهاي نشيمنگاهي داراي چهار گروه اصلي و شايع بيماري ها است كه شامل بواسير، شقاق، فيستول و كيست مويي مي شود.

ما در كلينيك نوين با استفاده از جديدترين روش درمان بيماريهاي نشيمنگاهي و با بهره گيري از بهترين تجهيزات پزشكي روز دنيا به درمان اين بيماري ها مي پردازيم. در ادامه به شما كمك خواهيم نمود، تا بهترين روش درماني را متناسب با نوع بيماري خود انتخاب نماييد، پس تا انتها همراه ما باشيد.

بيماري نشيمنگاهي چيست ؟

منظور از بيماري هاي نشيمنگاه بيماري هايي است كه ناحيه مقعد را درگير ميكنند. بيماري هاي نشيمنگاهي شامل طيف وسيعي از بيماري مي شود كه از جمله آنها مي توانيم به بواسير، فيستول، شقاق، كيست مويي، زگيل مقعد، آبسه مقعد و ...اشاره كنيم. هريك از اين بيماري ها علائم مختلفي را ايجاد مي كنند، و با روش هاي درماني متنوعي درمان مي شوند، در ادامه به تشريح بيشتر مهمترين بيماري هاي نشيمنگاهي و روش درمان هريك از آنها مي پردازيم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.